Wednesday 17 June 2015

Pendapatan Sampingan Ramadhan & Syawal!!!!!

Bila Ramadhan dan Syawal menjelma ramai di luar sana ambil kesempatan untuk berniaga. Macam-macam perniagaan antaranya yang paling menjadi pilihan adalah perniagaan kuih raya, berniaga di bazar Ramadhan. Ramai yang ambil kesempatan untuk mengumpul duit bagi menyambut hari lebaran nanti. Tidak terlepas peluang juga ramai yang mengambil peluang untuk membuat bisnes bersama TOP LEADERS CIRCLE (TLC) yang sememangnya permintaan terhadap produk PREMIUM BEAUTIFUL bukan sahaja pada bulan Ramadhan dan Syawal tetapi pada bulan-bulan lain juga. Bisnes bersama TLC bukan bisnes 'MONEY GAME' atau 'BISNES SKIM CEPAT KAYA'. Ini adalah 'REAL BISNES'. Mengapa kebanyakan memilih untuk berniaga bersama team TLC??

Macam-macam persediaan nak buat sebelum puasa, masa puasa, sebelum raya, semasa raya dan selepas raya dan semuanya perlukan duit. Nak harapkan gaji 100% memang tak cukup walaupun kita jimat sejimatnya. huhuhu. Sekarang semua dah lain, berubah terutama dari segi harga barangan semua dah naik. Senang kata "tak ada yang turun melainkan air mata je".  



Apa yang best sangat bisnes dengan TLC?

1. MODAL FLEKSIBLE. Bab modal memang semestinya. Tak ada had nak mula dengan berapa pun. Tapi ramai kat luar sana mesti akan tanya memang kena keluar modal ke?bisnes ni kena pakai modal ke?Jawapan I KENA keluar modal tapi fleksible. Maksudnya modal terpulang nak keluar berapa pun. Kalau tak keluar modal macam mana nak dapat untung kan. Hehe. 


Modal ni perlu sebab nak dapatkan barang sebagai produk jualan je bukan untuk apa pun. Bila ada produk baru senang MENTOR nak guide macam mana nak buat bisnes ni. Kalau tak ada produk, nak jual apa? Tak kan nak jual imaginasi atau air liur je. Hehe. 


Dalam apa-apa bisnes sekalipun memang kena ada stok produk dalam tangan kalau tak memang susah. :)



Tersenyum je masing-masing sebab tak henti-henti restok produk


2. INCOME. Income pertama boleh dapat sehingga RM19,000 sebulan. Bestnya bila 11 Julai 2015 ni tengok dalam bank ada banyak ni hasil first income bisnes. Agak-agak apa korang rasa? Macam-macam boleh buat untuk persiapan raya ni kan. :)




Memang seperti dijanjikan oleh syarikat setiap 10 dan 11 hb setiap bulan bonus income akan dimasukan ke dalam akaun kita hasil usaha bisnes kita dengan bantuan mentor kita. 



Ini team TLC rasa. Ada yang sampai bila check bonus income kat ATM sampai 3,4 kali keluar masuk kad sebab tak percaya. Ada yang sampai suruh mentor yang tolong check kan sebab takut, berdebar. Siapa sangka bisnes online sahaja dapat bagi bonus income sebulan melebihi dari gaji hakiki sebulan. Bayangkan kalau anda yang dapat sendiri? Bagaimana? Kami bukan nak menunjuk tapi kami hanya berkongsi apa sebenarnya kami dapat dari bisnes online bersama TLC ini. Apa itu TOP LEADERS CIRCLE? Jom klik di sini




Memang boleh dapat bonus income ni setiap bulan tips hanya ikut setiap plan dan strategi yang disediakan oleh TLC Master Trainers memang boleh dapat. 


3. PLAN PERNIAGAAN yang sangat mudah untuk difahami dan dilaksanakan. 



4. FREE MENTORING AND COACHING. Yang ini memang ramai sangat mencari sebab nak ada orang yang dah berjaya dalam bisnes guide mereka untuk mulakan bisnes. Mentor dalam TLC ada kelebihan lain yang mana mereka telah dilatih untuk bisnes melalui media sosial sahaja. Bukan cara TLC untuk turun ketuk pintu rumah orang la. Hehe. :). Kalau I pun memang tak nak buat macam tu sebab I ni memang pemalu sangat. Haha. 
Kalau nak cara mentor kat luar sana memang kena bayar antara RM500 hingga beribu tapi mentor dalam TLC memang akan guide secara FREE je.



5. MENTOR TERBUKTI BERJAYA. Mentor dalam TLC memang yang sudah terbukti kejayaan mereka. Mentor yang terbukti berjaya hanya bisnes online melalui media sosial sahaja. In Sha Allah segala impian boleh direalisasikan bagaimana mereka mampu capai begitu juga kita. 




Jadi memandangkan ramai sangat yang sedang atau masih tercari-cari bagaimana nak cari pendapatan sampingan untuk bulan Ramadhan, Syawal dan selepas Syawal nanti, kami di TLC mengalukan kalian di luar sana yang berminat untuk bersama-sama membuat pendapatan sampingan di bulan yang mulia ini. Jika berminat boleh hubungi seperti dibawah :



Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com



No comments:

Post a Comment