Wednesday 17 June 2015

Air Detox vs BV ALFALFA

Detox ini satu proses membuang toksik dalam dari dalam badan seperti racun, toksik, lemak dan bahan buangan lain. Sebenarnya dari zaman dahulu lagi, diet untuk membuang toksik dalam badan sudah ada dalam pelbagai cara. Tetapi ramai yang memilih umtuk melakukan proses detox tetapi selepas melakukannya akan terus merasa segar bertenaga. Detox ini dilakukan untuk membersihkan organ dalaman badan kita seperti usus, buah pinggang, hati dan sebagainya. Hal ini bagi melancarkan peredaran darah dan setiap organ berfungsi dengan baik daripada dihalang oleh toksik dalam badan.



Ramai yang mahukan tubuh badan yang sihat dan bentuk badan yang cantik. Terdapat pelbagai cara yang dipilih untuk dapatkan hasil yang diinginkan sehinggan tidak memikirkan kesan sampingan akan datang. Antaranya ada yang sanggup berdiet secara ekstrem disebabkan keinginan mahu kurus yang tinggi tanpa melakukan diet yang sepatutnya sehingga memudaratkan diri. Jika yang berkemampuan akan berkunjung ke pusat-pusat pelansingan untuk mendapatkan bentuk badan yang diinginkan.

Sebenarnya proses detox ini boleh buat sendiri, tak perlu nak diet ekstrem, mengunjungi pusat-pusat pelansingan, bersenam siang malam pun. Boleh je guna buah-buahan yang ada kandungan vitamin yang boleh membantu proses detox, memberi tenaga, membantu masalah berat badan, dan membantu mengurangkan masalah angin ahmar. Detox boleh menggunakan pelbagai jenis buah-buahan yang berlainan atau menggunakan satu jenis buah sahaja. Untuk hasil yang terbaik. pilih buah yang disukai supaya tidak merasa kurang best bila buat detox.


Antara buah yang sesuai digunakan untuk detox ialah orange, limau, anggur, dan lemon. Buah-buahan ini boleh dimakan bercampur dengan buah yang lain. Cara untuk membuat detox ini mudah sangat. Boleh buat sendiri je di rumah. 





Bagaimana cara nak buat air detox ini? Boleh singgah di sini nak tahu macam mana caranya. 

Kalau rasa macam susah sangat nak buat sendiri, susah nak cari bahan ke, buat tak menjadi ke. Boleh dapatkan BV ALFALFA je sebab fungsinya sama je dgn air detox bahkan pelbagai jenis masalah dalaman lain boleh membantu untuk diselesaikan. Nak tahu lebih lanjut mengenai produk ini, boleh klik di sini.



Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com

No comments:

Post a Comment