Sunday 5 July 2015

Harga Premium Beautiful Corset 2015

Ramai yang tertanya-tanya berapa harga PREMIUM BEAUTIFUL?
Sebenarnya harga PREMIUM BEAUTIFUL sangat berbaloi berbanding pelaburan jika anda memilih untuk pergi ke pusat pelansingan atau memilih untuk menggunakan minuman, pil kurus atau korset jenama lain untuk kurus. Untuk pengetahuan semua sejak PREMIUM BEAUTIFUL 22tahun berada dalam pasaran, tak pernah naik harga pun. Tapi disebabkan pelaksanaan GST 1 April 2015, pihak syarikat terpaksa menaikkan sedikit harga PREMIUM BEAUTIFUL.

Maksud pelaburan PREMIUM BEAUTIFUL berbaloi?
Maksudnya anda hanya perlu membuat pelaburan sekali sehaja seumur hidup untuk mendapatkan satu set lengkap PREMIUM BEAUTIFUL. Anda menggunakannya untuk jangka masa yang lama sehingga berpuluh tahun. Sekiranya terdapat sebarang kerosakan sepanjang anda menggunakan PREMIUM BEAUTIFUL (seperti cangkung tercabut, terkoyak, dan sebagainya), anda boleh berhubung dengan #pbexpert untuk mendapatkan LIFE TIME WARRANTY tanpa sebarang cas pembayaran.
Sekiranya anda memilih untuk ke pusat pelansingan atau menggunakan produk pelansingan yang lain, anda harus menggunakan secara berterusan dengan menggeluarkan kos perbelanjaan secara berterusan untuk membeli.

 Premium Beautiful Elegance

Ok Harga Premium Beautiful Elegance ni bermula dengan RM841 hingga RM3,300 bergantung kepada part yang anda inginkan. 


Premium Beautiful Classic

Untuk Premium Beautiful Classic pulak harga bermula dari RM728 hingga RM2,800 bergantung kepada part yang anda inginkan. 

Mesti pelik kan kenapa tak ada harga yang tepat? Kenapa ada anggaran-anggaran je ni?
Sebabnya harga sebenar bergantung kepada ukuran badan kita. Aah ni macam nak ukur buat baju raya tu. hehehe.

Kenapa kena ukur?Nak ukur bahagian apa?
Haaa macam Bella bagi tahu tadi kan first sebab nak tahu harga sebenar PREMIUM BEAUTIFUL ni lah tak kisah ambik yang CLASSIC atau ELEGANCE memang kena ukur. Sebab lain kena ukur sebab PREMIUM BEAUTIFUl ni custom made taw. Bukan jenis saiz S,L,M,XL tu jadi lepas ni tak ada lah yang akan tanya Bella, 'ada ke size badan saya ni?berat saya 105kg'..jawapannya memang ada.Jangan risau la. 

Lagi satu penting ukuran ni sebab badan kita ni semuanya tak sama size. Ada yang badan kecik ada yang badan besar sikit.Ada yang besar atas kecik bawah,ada yang kecik atas besar bawah. Macam-macam sebenarnya. Jadi harga utk size kecik dan besar pun berbeza. Tapi tak apa korang jangan risau,tak payah fikir pun. Hahahaha. Biar #pbexpert yang fikirkan je. Yang penting body akak-akak meletoppp sihat je. 

Bahagian mana nak ambik ukuran ni?
  • Puncak dada
  • Bawah dada
  • Pinggang (masa ambik ukuran ni,tangan kena lurus supaya pinggang selari dengan siku)
  • Punggung (puncak punggung)
**Ukuran semua kena dalam cm sahaja taw.


Ataupun

Korang boleh je nak set apoimen dengan Bella untuk ukur badan korang sendiri. Tak ada masalah. Free je,tak ada Bella nak cas pada korang ok. Takut korang was-was nak ukur sendiri kan,tak ada masalah nak Bella ukurkan. 

Nak diskaun?
Ada je sayang-sayang. Tapi dengan pembelian cash atau daftar sebagai ahli (RM50) sahaja boleh dapat diskaun. Memang diskaun kaw-kaw dapat ni. 

Cara pembayaran macam mana?
Ada 2 cara pembayaran PREMIUM BEAUTIFUL samada CLASSIC atau ELEGANCE.

1) Tunai (Cash)
Yang ini boleh melalui online transfer atau cash deposit ke akaun 
CIMB (A/c no. 7611888307, Nurul Nabilah Hazwani). 
Melalui pembayaran tunai ni, berpeluang mendapatkan cash rebate dan bonus since promosi PREMIUM BEAUTIFUL masih lagi berjalan sehingga 31 Julai 2015.

2) Ansuran (Installment)
Cara pembayaran ini bergantung kepada stok dalam tangan ejen. Sekiranya stok ada, cara pembayaran ini boleh menjadi pilihan. Cara pembayaran ini wajib menggunakan AUTO-DEBIT dari CIMBCLICK,COM. Set akan berada di tangan apabila selesai pembayaran deposit.


Set Kecil
Deposit : RM500
Bulan-bulan : RM300

Set Besar
Deposit : RM500
Bulan-bulan : RM300 

Jadi tunggu apa lagi? Cepat rebut peluang ini.
Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com




No comments:

Post a Comment