Monday 6 July 2015

Premium Beautiful Tipu!

Banyak sangat persoalan-persoalan yang Bella dapat dari luar sana mengenai PREMIUM BEAUTIFUL ni.
So kali ni Bella nak reveal jawapan untuk setiap persoalan yang selalu Bella dapat ni..
Ni based kepada pengalaman Bella sendiri bila dah pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni sendiri.



1. Tak selesa,ketat,susah nak gerak,susah nak buang air
Ramai yang cakap tak selesa la,ketat,susah nak bergerak,susah nak buang air bila pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni. Rasa macam ni sebenarnya disebabkan saiz PREMIUM BEAUTIFUL ni tak sesuai dengan badan pemakai sebab tu rasa tak sedap bila pakai. Pengalaman Bella sendiri pakai puas sebab rasa selesa,rasa badan firm je bila pakai.Susah nak bergerak?Ni lagi la tipu sebab PREMIUM BEAUTIFUL ni memang stretchable taw 360 darjah boleh bergerak. Tak percaya? Tengok ni. Siap boleh ber'zumba' dengan PREMIUM BEAUTIFUL ni. Mula-mula pakai PREMIUM BEAUTIFUL memang rasa tak berapa selesa sebab benda baru kan pada badan kita. Macam kita pakai pakaian dalam baru,mesti rasa lain kan macam tu juga PREMIUM BEAUTIFUL ni. Tapi memang bila pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni rasa konfiden je. 


2. Pakai tapi tak kurus pun
Yang ni you all kena konsisten pakai 8jam sehari walaupun sabtu ahad. Kalau pakai sejam je lepas tu selebihnya almari pakai, jawabnya almari la kurus.hehe.Pakai je setiap hari sekurangnya 8jam.Lepas tu kalau you all nak basuh ke boleh lah.Itu satu.Satu lagi bila dah pakai PREMIUM BEAUTIFUL tu, you all kena alih lemak-lemak tu pada tempat yang betul.Contohnya lemak belakang badan kena alih masukkan ke dalam cup bra. (Selalunya #pbexpert akan ajar cara ni). Serius bila pakai PREMIUM BEAUTIFUL ni memang badan kita rasa betul-betul grip. Aset pun kemas je terletak. 


3. Bila pakai rasa lenguh-lenguh,pening,nak muntah
Rasa ini pun memang sesetengah akan rasa sebab ni namany healing process. Proses ni yang akan menentukan bahagian dalam badan kita yang ada masalah. Tapi rasa ni hanya akan rasa pada permulaan pakai PREMIUM BEAUTIFUL je sebab nak keluarkan toksin dalam badan you all. Ada yang tak ada rasa healing process ni. Bergantung kepada badan pemakai. Tapi jangan bimbang sebab #pbexpert akan sentiasa free coaching mengenai PREMIUM BEAUTIFUL.   

Kalau nak dapatkan FREE FITTING dan COACHING boleh cepat-cepat hubungi Bella untuk appoinment.

Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com

No comments:

Post a Comment