Sunday 26 July 2015

7 Kelebihan Korset Premium Beautiful

Anatar 7 kelebihan Korset Premium Beautiful berbanding korset lain di luar sana adalah:

1) Korset Premium Beautiful merupakan perintis kepada korset yang memiliki teknologi Far Infrared Ray (F.I.R). Korset Premium Beautiful sudah 22 tahun dalam pasaran di Malaysaia.

2) Korset Premium Beautiful telah mendapat pengiktiraan SUPERBRANDS produk. SUPERBRANDS bermakna produk yang mempunyai permintaan yang tinggi dan kualiti yang tinggi dalam tempoh penggunaan korset ini. Korset Premium Beautiful merupakan produk yang paling hangat dan laris di pasaran kerana ciri-ciri yang tahan lama boleh digunakan. 

3) Korset Premium Beautiful juga telah medapat pengiktirafan dari American Chiropractic Association iaitu Pakar Tulang Belakang Dunia. Jadi Korset Premium Beautiful ini bukan sekadar untuk kuruskan badan tetapi juga sesuai untuk sesiapa yang mengalami masalah sakit belakang, slipped disc, scoliosis. In sha Allah semuanya ikhtiar kita melalui penggunaan Korset Premium Beautiful




4) Korset Premium Beautiful direka khas untuk 70% kesihatan dan 30% kecantikan. Dalam menjaga kesihatan secara dalaman, Korset Premium Beautiful mampu memecahkan lemak-lemak yang tidak perlu dalam badan dan in sha Allah melalui kitaran penggunaan ini mampu memberi kepuasan berganda kepada si pemakai. Selain Korset Premium Beautiful ini mesra pengguna yang mana apabila si pemakai memakai set korset ini, tidak menghadkan langsung aktiviti seharian si pemakai

Pemakaian Korset Premium Beautiful ini merupakan salah satu cara mudah dan terbaik untuk touch-up kembali atau mengemaskini badan. Kaum wanita tidak lari dari istilah kecantikan dan kesihatan dengan teknologi F.I.R mampu memecahkan lemak dalam badan secara pasif dengan getaran-getaran molekul air selain melancarkan peredaran darah dan menyahkan toksin dalam badan si pemakai. 

5) Korset Premium Beautiful ini telah terjual berpuluh juta set sejak 22 tahun berada dalam pasaran Malaysia. Disebabkan pelbagai kebaikan serta kelebihan yang ada, harga mampu milik dikhaskan kepada semua bakal pembeli Korset Premium Beautiful ini selain jaminan seumur hidup kepada si pemakai. Harga mampu milik ini juga boleh dibayar dalam beberapa cara pembayaran samaada melalui tunai, kad kredit atau ansuran. Jaminan seumur hidup bermaksud sekiranya set korset anda mengalami sebarang kerosakan samada terkoyak, cangkuk patah atau sebagainya boleh dihantar untuk dibaiki secara percuma sahaja.

6) Korset Premium Beautiful mempunyai kuasa regangan 360 darjah. Melalui kuasa regangan ini, mampu membebaskan si pemakai untuk bergerak ke sana sini tampa batasan dalam pada masa yang sama bantu si pemakai membetulkan postur badan yang aktif bergerak.

7) Korset Premium Beautiful didatangkan dengan teknologi dari 3 buah negara besar:

  • Amerika Syarikat memberikan sentuhan jahitan stereoscopic memberi ketahan kepada regangan Korset Premium Beautiful ini.
  • Jerman memberi fabrik akwatek & akwadyne kepada Korset Premium Beautiful yang membolehkan si pemakai tidak merasa berkuap. Jadi pemakaian seharian selama 8jam tidak akan memberi peluh dan berbau kepada si pemakai.
  • Jepun melalui teknologi F.I.R






Sekarang #pbexpert sedang promosi 5 orang bertuah sahaja untuk mimiliki set Korset Premium Beautiful ini. 


Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com

No comments:

Post a Comment