Saturday 25 July 2015

Premium Beautiful rawat Tulang Belakang

Sakit belakang @ back pain kerap dialami oleh kebanyakkan orang dewasa samada sakit sedikit atau teruk. Struktur dan fungsi tulang belakang menyebabkan bahagian belakang lebih cenderong mengalami kesakitan atau kecederaan. Tulang belakang yang menyokong badan kita mempunyai 33 tulang vertebrata berasingan yang dipisahkan oleh pelapik kartilej bolehsuai yang dipanggil "disc" atau piring. Ia dikelilingi dan disulami dengan ligamen, otot dan saraf.



Bagaimana Sakit Belakang Terjadi?
Sakit belakang boleh terjadi bila berlaku pegerakan yang salah atau secara tiba-tiba, terlalu banyak tekanan bebanan apabila membawa atau mengangkat barang berat, atau posisi badan yang lemah atau kemalangan. Walaupun biasanya masalah ini tidak serius dan boleh diatasi dengan mudah namun kadang kala ianya boleh disebabkan oleh penyakit atau kecederaan yang terjadi pada tulang belakang, atau bagi sesetengah kes yang jarang berlaku iaitu penyakit pelvik dan abdomen seperti batu karang dan jangkitan.

Rawatan Alternatif Sakit Belakang
Kebiasaannya doktor akan sarankan pesakit untuk jalani beberapa rawatan antaranya:

a) Fisioterapi
Kebiasaan fisioterapi akan dilakukan melalui latihan renang di dalam kolam renang. Rawatan ini memang tidak memerlukan kos yang banyak tetapi memerlukan masa yang lebih untuk jalani rawatan. 


b) Suntikan
Suntikan seperti steroid akan disarankan oleh doktor untuk mengelakkan dari sakit belakang ulang kembali atau tulang belakang makin membengkok tetapi melalui suntikan ini akan memberi kesan sampingan kepada anggita badan yang lain seperti tumbesaran fizikal akan terbantut contohnya peha akan menjadi besar sebelah. 


c) Pembedahan
Pembedahan semestinya cadangan yang akan disarankan oleh doktor tetapi ramai yang kurang memilih pilihan ini kerana akan meninggalkan kesan sampingan selain menelan belanja yang tinggi sehingga puluh ribu. 



BAGAIMANA PREMIUM BEAUTIFUL BOLEH MERAWAT SAKIT BELAKANG?

Premium Beautiful Corset mendapat pengiktirafan daripada Persatuan Tulang Belakang Amerika Syarikat dan Kanada.

LONG BRA direka cipta dengan tali yang lebar bagi menampung keberatan payudara yang boleh mengakibatkan rasa sakit pada tulang belakang/belikat anda.

Untuk WAIST NIPPER pula, ia mengandungi 7 tetulang teknologi tinggi yang membantu memperbetulkan postur badan kita seterusnya dapat mengurangkan masalah tulang belakang seperti sakit pinggang, bongkok dan slip disc. Suntikan Far Infrared Rays F.I.R  yang banyak dalam tetulang bengkung pula melancarkan pengaliran darah kita.





TESTIMONI PESAKIT TULANG BELAKANG


Kisah sebenar testimoni pesakit tulang belakang

"Sebelum saya memakai Premium Beautiful, saya mengalami masalah period berpanjangan selama 6 tahun berturut-turut dan mengalami masalah tulang belakang iaitu slipped disc di bahagian leher dan pinggang akibat kemalangan jalan raya. Disebabkan itu, pergerakan saya sangat terbatas (seperti robot) dan badan saya sentiasa lemah kerana kekurangan tenaga. Namun saya agak terkejut setelah sebulan memakai Premium Beautiful, period saya kembali teratur seperti biasa, dan yang paling menggembirakan saya ialah, sejurus selepas memakainya, saya sudah boleh menggerakan leher saya seperti biasa (tidak lagi seperti robot) memang terbukti. Premium Beautiful ialah pakaian dalam wanita yang bukan sahaja mengembalikan mahkota seorang wanita namun ia juga 1 rawatan tambahan / alternatif bagi kita yang mengalami mesalah kesihatan dalaman mahupun luaran Saya sangat berpuas hati dengan Premium Beautiful."




Sakit belakang ni tidak semestinya jatuh tapi boleh datang tanpa kita sedar apabila lakukan perkara yang boleh menjejaskan tulang belakang kita. Bila rasa je sakit,jangan tunggu lama. Segera dapatkan rawatan. 

Boleh hubungi Bella untuk dapatkan rawatan dengan Korset Premium Beautiful ini. 



Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com

No comments:

Post a Comment