Monday 29 June 2015

Trend Baju Raya 2015

Hari ni dah masuk 11 Ramadhan..tinggal lagi 19 hari kita utk berada dalam bulan Ramadhan sebelum berjumpa dengan bulan Syawal. Jadi bulan Ramadhan ni ramai juga yang tengah buat persiapan untul bulan Syawal kan. Untuk kaum hawa ada yang dah prepare baju raya siap-siap sebelum bulan Ramadhan lagi sebab hantar tempah kat tailor kan..hehehe..tapi bahaya juga siapa yang hantar awal-awal tu. Bahaya sebab apa? Sebab takut nak pakai waktu raya dah tak muat. Hehehe.. Alamak!!!!mcm mana tu??Tak pe ada penyelesaian nya boleh klik sini..hehe..

Kali ni I nak share koleksi trend Baju Raya sekarang ni..memang macam-macam style,combination warna uolls boleh tengok..








Wowwwww..nak pakai baju mcm ni pagi raya..tapi tak konfident sebab badan tak mcm Emma Maembong atau Liyana Jasmay..hehe..tapi tak pe tak kisah pun mcm mana pun bentuk badan kita asalakan kita touch up  sikit je badan kita bagi nampak kelainan kan.. Why not???

Hanya dengan pemakaian korset je ramai yang akan lebih konfiden untuk bergaya tapi jaga-jaga terhadap pemilihan korset ni. Jangan sampai tersalah pilih korset yang jenis bergulung,panas,rimas,susah dan macam-macam lagi. 

Untuk memilih korset terbaik lebih baik dapatkan khidmat #pbexpert dalam pemilihan korset PREMIUM BEAUTIFUL yang menjadi pilihan ramai di luar sana untuk nampak lebih anggun,cantik dan konfiden apabila berdepan dengan orang ramai. Sememangnya untuk mendapatkan bentuk badan yang cantik antara satu sama lain mungkin sukar tetapi #pbexpert telah dilatih untuk membantu sesiapa sahaja mendapatkan bentuk badan yang diidamkan. 

Sekiranya anda inginkan boleh hubungi:

010-9169325/bellannh@gmail.com

p/s: special price,discount and giveaway for Bella Saiful's blog reader!!!

Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com

No comments:

Post a Comment