Monday 27 April 2015

TLC Master Trainers

APA ITU TLC?
============
TLC bermaksud Top Leaders Circle. TLC ini merupakan satu organisasi yang membantu sesiapa sahaja yang mahu memulakan perniagaan terutama perniagaan online. TLC menggunakan media sosial seperti facebook,instagram dan blog sebagai meduim untuk bisnes. TLC juga telah mendapat pengktirafan dari pihak kerajaan sebagai IKON SOHONITA MALAYSIA kerana sokongan kerajaan terhadap bisnes online.

KELEBIHAN BERNIAGA BERSAMA TLC
==========================
1. Mentor dikenali juga sebagai TLC Master Trainers
Tugas mentor ini adalah sebagai 'guru' untuk membimbing protege mereka dalam menjalankan bisnes ini. Mentor ini adalah dikalangan mereka yang telah berjaya dalam bisnes ini hasil didikan dari pelopor TLC sendiri dan juga IKON SOHONITA juga iaitu SALHA ZAIN. Mentor akan membimbing setiap dari protege mereka dari mula mendaftar mulakan bisnes dengan TLC sehingga la berjaya. Segala ilmu yang diajar oleh mentor TLC tidak dikenakan sebarang bayaran hanya percuma sahaja.







2. Kelas Mingguan
Setiap yang pilih untuk terjun dalam bidang perniagaan tak kira perniagana jenia apa sekalipun, mesti menambah ilmu dari masa ke semasa bagi menambah baik perniagaan yang dijalankan. Begitu juga dengan TLC. TLC telah menyediakan kelas ilmu pada setiap minggu secara percuma untuk setiap usahawan TLC menambah ilmu mengenai bisnes ini.



3. One-to-one personal coaching
Kelebihan lain berniaga bersama TLC, one-to-one coaching juga diberikan secara percuma kepada protege TLC. Cara ini lebih memudahkan protege untuk fokus dalam menjalankan bisnes ini sebab setiap protege yang menjalankan perniagaan bersama TLC datang dari pelbagai latar belakang jadi bila sesi one-to-one coaching diadakan, mentor TLC dapat menumpukan plan perniagaan yang sesuai untuk setiap protege yang berbeza-beza.


Anda mempunyai hasrat atau keinginan untuk berniaga bagi menambah pendapatan tapi tidak tahu hendak bermula? Jom berniaga bersama kumpulan Top Leaders Circle, dapat membantu anda memulakan perniagaan untuk jangka masa yang panjang.


Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com


No comments:

Post a Comment