Sunday 12 April 2015

Korset untuk si kurus???

Korset untuk si kurus???

Selalu sangat orang akan kata :

'ala korset ni untuk orang yang berbadan besar je'..
'kau nak suruh aku yang dah kurus ni pakai korset ke?'

Korang nak tahu tak?Premium Beautiful korset ni ada formula untuk semua jenis bentuk badan.Bukan khas untuk orang yang berbadan besar je.Semua boleh pakai.Nak tahu formulanya?

Ini formulanya:


70% KESIHATAN 

+

30% KECANTIKAN

=

100% KEYAKINAN

Ini je formula yang sama untuk semua wanita mahupun lelaki.hehe.Mesti terkejut tengok formula ni sebab kesihatan lagi tinggi dari kecantikan.Sebab apa?

Wanita ada tak masalah period tak teratur?

Wanita ada tak masalah period pain tiap-tiap bulan?

Wanita ada tak masalah keputihan?

Wanita ada tak masalah sakit belakang masa mengandung atau bila buat kerja-kerja berat?

Wanita ada tak masalah kesihatan itu ini?

Kalau nak senaraikan memang banyak la masalah ni.Paling terkejut bila kebanyakan masalah ni dihadapi oleh wanita yang berbadan kurus.Selalu orang kurus ni memang keyakinan tak ada lebih-lebih lagi bila nak pakai pakaian yang menampakan badan seperti dress.Mereka lebih suka memakai baju kurung untuk menyorok bentuk badan mereka.Kesiannya. :(

Yela bila pakai baju yang lebih advance bimbang orang ejek papan la kurus kering la sekeping la.mana isi nya la.Berisi salah kurus salah.Habis tu?

Jom sy bagi jawapannya.

Kak aida ni dulu seorang engineer.Memang sibuk sangat dengan kerja la.Tengok badan kak aida ni pun memang kurus orang nya.Memang famous sangat la dengan macam-macam gelaran orang bagi kan.Papan la sekeping la tulang la.Tapi bila kak aida pakai je Premium Beautiful ni terus kurus ada shaping taw.Mengganga siapa yang tengok badan kak aida sekarang ni.Kurus cantik tau.

Jadi sekarang siapa cakap korset ni terutama korset Premium Beautiful ni untuk orang yang berbadan berisi sahaja?Orang kurus pun boleh guna.



Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com


No comments:

Post a Comment