Friday 24 April 2015

Diamond Night - Part 1

Alhamdullilah.Pada 18 April 2015 bertempat di Setia City Convention Centre (SCCC), Shah Alam yang lepas syarikat baru sahaja mengadakan majlis gilang gemilang yang memang diadakan setiap tahun bagi meraikan pencapaian usahawan-usahawan yang berjaya mencapai sasaran jualan mereka. 

DIAMOND NIGHT!!!

Apa maksud DIAMOND NIGHT?

I kongsi sedikit dengan semua. DIAMOND NIGHT bermaksud meraikan DSM,DDM dan CAR FUND qualifier. Apa maksud tu pulak? 

DSM bermaksud Diamond Sales Manager yang mana pangkat ini sudah mencapai sasaran jualan sebanyak RM 180,000 selama menjadi usahawan. DDM pula bermaksud Double Diamond Manager yang sasaran jualan telah mencapai sebanyak RM 720,000. Pada malam tersebut sambutan besar besaran dengan meriah untuk meraikan kejayaan mereka. Dan yang paling best apabila mereka yang layak menerima anugerah Tabung Kereta yang disediakan oleh syarikat. Jadi pada waktu inilah kita akan dapat melihat, muka-muka penerima Tabung Kereta ini, tersenyum girang, kerana tanda PUAS HATI atas usaha penat lelah mereka, mereka layak untuk mendapat tabung kereta!

Paling syiokkkkkk apabila Top Leaders Circle Master Trainer sekali lagi telah terpilih mewakili syarikat menjadi speaker untuk majlis pada malam tersebut. CDM Nur Fadzliah diberi penghormatan untuk berkongsi pengalaman kejayaan beliau pada malam tersebut dihadapan hampir 3,000 usahawan lain dari Malaysia, Brunei, dan Singapura. 

Bak kata Kak Nur sendiri:
"Beradanya atas pentas bersama TLCians yang lain, adalah 1 kebanggaan bagi seluruh TLC, yang mana, TLC IS A PLACE WHERE LEADERS ARE BORN! Kak nur adalah produk TLC, yang memulakan perniagaan tanpa apa2 pengalaman, dengan zero knowledge namun, dengan tunjuk ajar daripada mentor2 yang terbukti berjaya di dalam TLC, apa yang nampak mustahil, memang boleh dicapai!"

Jom I kongsi dengan semua gambar sepanjang majlis gilang gemilang DIAMOND NIGHT baru ini.














So I kena berhenti dulu setakat ini.
Next entry I share lagi gambar lain sepanjang majlis ini ye.
Sebarang pertanyaan berkenaan nak tambah pendapatan, Top Leaders Circle (TLC) boleh hubungi Bella. 

Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com






No comments:

Post a Comment