Tuesday 25 November 2014

3 Tips Hilangkan Perut Buncit


Selalunya ramai sangat rupa paras memang cantik dah..bak kata oarang kelantan 'comey lote doh' tp spoil bila perut buncit..memang terjadi ye ni..hehehe..

Selalunya juga ramai yang tak tahu macam mana nak hilangkan perut buncit ni..dan ramai juga yang tak ambik kisah benda ni..ramai akan ambik kisah bila dah lahirkan anak untuk perempuan dan kalau lelaki susah nak jumpa yang nak hilangkan perut buncit ni..hehehe..

Jadi untuk entry kali ni, I nak share dengan semua 3 tips mudah senang dan murah yang semua boleh guna untuk hilangkan perut buncit ni.

# TIPS 1 : MINUM AIR
Jika rasa perut kembung dengan air, cara atasi dgn minum lebih banyak air supaya dapat bantu mencairkan sodium dalam badan dan meningkatkan jumlah air yang keluar dari badan lebih banyak. Selain itu dapat mengeluarkan toksin dalam badan.



#TIPS 2 : MAKAN DENGAN TERTIB
Elakkan makan dengan cepat dan terburu-buru. Ia akan menyebabkan anda menekan makanan dengan cepat sebelum sempat mengunyah dengan hancur, Ini akan menyebabkan udara di dalam usus menjadi tersekat-sekat sehinggan mampu membentuk gas dan menjadi punca perut kembung. Jadi kena ubah cara pemakanan. Makan dan kunyah makanan dengan baik dan perlahan.

#TIPS 3 : KURANGKAN GARAM
Terlalu banyak garam dalam makanan yang diambil menjadi punca peningkatan sodium dalam badan yang boleh melambatkan mekanisme dalam badan. Ini menyebabkan air keluar dari sel badan. Akibatnya perut akan menjadi buncit.  



#TIPS 4 : PREMIUM BEAUTIFUL CORSET
Kalau rasa tak boleh nak buat semua tips diatas boleh sarung je PREMIUM BEAUTIFUL ni. Lagi mudah dan senang. Makan suka hati la nak makan apa pun janji body maintain tak ada masalah perut buncit. Lelaki ke perempuan boleh guna untuk masalah perut buncit ni. Nak tahu lebih lanjut boleh hubungi #pbexpert je.









Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com

No comments:

Post a Comment