Sunday 9 August 2015

Pengalaman bersama Korset Premium Beautiful

Selepas 2 minggu memakai Premium Beautiful, memang macam-macam rasa perubahan. Sebelum itu, nak berkongsi sebab-sebab memakai Premium Beautiful ini. Sebab memakai:


  • masalah gastrik yang teruk sehingga pedih ulu hati
  • senggugut
  • sakit tulang belikat sehingga bahagian pinggang
  • besar bahagian peha dan punggung

Ini lah antara sebab utama kenapa Premium Beautiful menjadi pilihan di hati.hehehe. Memilih Premium Beautiful memandangkan boleh bantu merawat pelbagai penyakit sebagai contoh sakit yang saya alami ditambah lagi dengan pelbagai tetsimoni lain dan pengalaman saya sendiri berjumpa dengan pengguna-pengguna Premium Beautiful yang lain atas sebab masing-masing yang tersendiri. Saya juga bukanlah seorang yang suka berjumpa dengan doktor. Kali terakhir saya berjumpa dengan doktor seminggu sebelum menggunakan Premium Beautiful korset disebabkan sakit belakang dibahagian pinggang. Doktor tidak memberitahu sebab sebenar sakit yang saya hadapi, doktor hanya memberitahu yang saya sakit urat dan memberi ubat. Selepas seminggu sekiranya tidak baik, doktor minta saya untuk rujuk beliau kembali dan lepas seminggu memang sakit datang balik tapi saya tidak rujuk doktor semula disebabkan saya kurang berminat untuk berjumpa doktor ni.hehehe.(doktor jangan marah ye.)

Jom saya nak share kronologi pengalaman saya sepanjang 2 bulan bersama korset Premium Beautiful ni:

HARI PERTAMA
Hari pertama pakai korset Premium Beautiful memang seriously tak rasa dah sakit pinggang dah dan paling terkejut saya kalau nak datang haid, mesti akan rasa senggugut sehari sebelum tapi ini tak rasa pun tahu-tahu haid dah datang. Terkejut sangat dengan perubahan ni dan betul la dengan pengalaman yang saya sendiri dengar dari pengguna korset Premium Beautiful berkongsi pengalaman mereka sebelum ini.

Sakit belakang memang tak sakit la alhamdullilah, kalau tak sebelum ni 10minit je mesti sakit belakang. Sebab saya memang kerja pejabat kena mengadap laptop je jadi tak boleh duduk diam, kalau duduk diam memang belakang akan sakit sangat. Lepas pakai korset Premium Beautiful ni hari pertama memang tak rasa la sakit. 

HARI KE-12

Hari ke-12 saya pakai korset Premium Beautiful ni bersamaan dengan hari pertama puasa. Sebelum nak puasa memang saya risau sangat sebab saya ada masalah gastrik sampai tahap pedih ulu hati. Ish kalau cakap pasal pedih ulu hati ni, memang sakit. Alhamdullilah hari pertama puasa bersama korset Premium Beautiful ni memang tak rasa sakit gastrik tu, pedih ulu hati pun tak da. Cuma lapar-lapar macam tu je biasa la kan tapi tak sampai lapar gila. Bila buka puasa pulak tak ada la rasa nak makan semua macam sebelum ni puasa.hehehe. Ini puasa pertama saya sahur sekali pun tak pernah makan nasi.huhu.cuma ambik mineral coffee dan roti je. ;)

HARI KE-25

Tiba-tiba rasa nak timbang berat sebab korset Premium Beautiful ni sinonim sangat dengan kuruskan badan. Saya pun terjumpa penimbang dekat satu shopping mall ni, excited sangat bila jumpa si penimbang.hehe. Bila timbang je, WOWWWWWW!!!terkejut sebab tak pernah berat bawah 50kg ni, tapi lepas timbang berat bawah 50kg ok. 

  • Berat sebelum : 52kg
  • Berat selepas   : 49.7 kg   


SEKARANG

Memang sekarang rasa badan kemas je, badan dah ada shaping bila pakai korset Premium Beautiful. Tak tahu nak cakap macam mana dah, memang BEST!!!!hehehe..

Ini gambar sebelum pakai korset Premium Beautiful




Ini gambar selepas pakai korset Premium Beautiful

Setakat ini dulu saya berkongsi pengalaman bersama korset Premium Beautiful. Boleh tengok testimoni lain di sini.

Nak dapatkan korset Premium Beautiful dengan harga promosi boleh hubungi saya terus.

Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com


No comments:

Post a Comment