Wednesday 15 October 2014

Tumit Pecah vs BB Plus Collagen

Tumit pecah vs BB Plus Collagen..masalah ni selalu berlaku kepada wanita dan lelaki tanpa mengira usia mahupun warna kulit. Kebanyakan wanita mengalami rekahan pada bahagian tumit, namun begitu ada juga wanita yang mengalami rekahan pada sekeliling kaki. Masalah ini adalah petanda kulit anda mengalami masalah terlalu kering. Masalah ini disebabkan kekurangan air di dalam badan khususnya pada bahagian tumit dan tapak kaki.




Kekurangan kolagen pada kulit kaki juga adalah punca utama kaki mengalami masalah tumit pecah. Semakin meningkat usia, semakin tinggi peluang untuk mengalami masalah ini. Masalah ini tidaklah terlalu bahaya kepada kesihatan. Namun masalah ini akan mencerminkan diri anda yang tidak ambil berat tentang kecantikan dan kebersihan diri. Keyakinan diri juga turut terkena tempias dari masalah ini. Bagi wanita yang gemar menggayakan kasut tumit tinggi dan sandal. Anda wajib menjaga tumit kaki anda dari terus merekah.




Dengan mengambil kolagen tambahan, tumit kaki anda akan di bekalkan kolagen (protein) dan air yang secukupnya untuk tumit anda kembali cantik seperti dulu.

Disini I nak bagi jawapan bocor cara utk merawat tumit kaki pecah ni..hehehe 

#Bocor 1

Sapukan losyen pada tapak kaki sekurang-kurangnya dua kali sehari sehingga sembuh


#Bocor 2
Rendam kaki dengan air suam dan gosokkan dengan bawang putih sehingga tumit kaki kembali halus.

#Bocor 3
Dapatkan beberapa asam keping dan perahan limau nipis untuk dimasukkan ke dalam baldi berisi air suam. Setelah itu, rendamkan kaki anda selama 30 minit. Keringkan kaki anda dan lakukan petua ini setiap hari sehingga rekahan di tumit kaki tersebut hilang.

Selain merawat, punca-punca yang menyebabkan tumit kaki pecah juga perlu diambil kira agar anda dapat menjaga kesihatan di bahagian ini. Antara punca-punca lain adalah :
  • Kulit kering
  • Berat badan berlebihan
  • Pemakaian kasut yang tidak sesuai
  • Alah kepada jenis sabun
  • Alah kepada simen lantai
  • Mengabaikan penjagaan kesihatan kaki

Anda rasa susah untuk mengamalkan jawapan bocor yg I bagi td??

Jangan risau bagaimana untuk mengambil kolagen tambahan.
Jangan risau kolagen mana yang paling sesuai untuk anda.

"BB PLUS COLLAGEN" jawapannya...hehehe..ramai yang dah mencuba dan berhasil..



So pada sape yg nak cuba BB PLUS COLLAGEN ni DAPATKAN SEKARANG!!!!


HARGA PROMOSI!!!!

BELI 3 KOTAK PERCUMA SEKOTAK!!!


Bella Saiful
010-9169325 / bellasaiful24@gmail.com

No comments:

Post a Comment